• Werkwijze

    Persoonlijke kennismaking.
    Graag maak ik eerst persoonlijk kennis met jullie. Dit doen we tijdens een online meeting. Tijdens dit gesprek leren we elkaar beter kennen, luister ik naar jullie ideeën en inventariseer ik alle wensen. Daarnaast vertel ik wat over mijn mijzelf, de werkwijze van &JOY en voelen we snel genoeg aan of er een persoonlijke en zakelijke klik is.

    Samenwerkingsvoorstel.
    Na onze kennismaking mail ik een samenwerkingsvoorstel, de algemene voorwaarden en een deelfactuur. Bij “groen licht” ontvang ik graag een getekend exemplaar retour. (Bij voorkeur met de digitale postduif.) Het zakelijke gedeelte is rond en we kunnen aan de slag!

    Plan de Campagne. 
    Tijdens een vervolgafspraak maken we alle wensen rond en alle ideeën concreet. Achter de schermen ga ik aan de slag en werk ik de “Things to do” netjes en professioneel af. Het samenwerkingsvoorstel wordt gemaakt en de afspraken met leveranciers worden definitief bevestigd.

    De puntjes op de i. 
    Twee weken voor het huwelijk/event spreken we opnieuw af om het plan door te spreken en de puntjes op de i te zetten.

    Eventmanager in actie!
    Geniet van de dag en laat alles los. &JOY. zorgt dat het vóór als achter de schermen vlekkeloos verloopt. We verwelkomen alle gasten. We zorgen dat leveranciers hun afspraken nakomen. Bij calamiteiten zijn we troubleshooter op locatie en lossen problemen op. We zorgen dat de styling er picobello uitziet. Kortom, we doen er alles aan om je/jullie te ontzorgen zodat je/julie maximaal kunnen genieten. Tijdens het huwelijk/event zijn wij standaard twee dagdelen aanwezig om het huwelijk/event te coördineren.

    Kosten.
    Wij hanteren een projectprijs afhankelijk van de werkzaamheden en taken. Dit is exclusief parkeerkosten en reiskosten á € 0,35 per km.

    Fotocredits: Annemarie Dufrasnes Fotografie en Bram Heimens Fotografie.