ZAKELIJK

ZAKELIJKE PROJECTEN

Wij zeggen altijd: “Regel álle leuke dingen zelf!” Maar wat als je wel ideeën hebt, maar geen idee hebt hoe je dit logistieke moet gaan ombuigen naar een geslaagde activiteit. De voorbereidingen door onverwachte omstandigheden anders lopen? De werkzaamheden een aanslag zijn op uw agenda worden? U last minute toch wel wat extra hulp kunnen gebruiken? NJOY is de oplossing!

HOSTESSCREW NJOY

Organisatiebureau Njoy & Party biedt u een full-service hospitality dienst aan. Onze projectmanagers en hostesscrew bestaat uit een professioneel, energiek team, servicegericht team. Wij leveren maatwerk en presenteren uw bedrijf met flair en zoals u dat voor ogen heeft. Door Njoy te boeken voor uw evenement/project kunt u maximaal genieten op de werkvloer.

NJOY@WORK

Maak het uzelf en laat de organisatie van uw opening, congres, beurs, productpresentatie, workshop of commerciële marketingactie over aan onze ervaren projectmanagers. Maar ook voor tijdelijke werkzaamheden o.a. personal assistent, marketingacties, eventmanagement, conceptontwikkeling staan wij voor uw klaar. Wij zijn graag het visitekaartje van uw bedrijf!

 

Gratis Meet & Greet
Tijdens deze eerste ontmoeting inventariseren wij uw wensen. Wij denken met u mee, geven u tips en binnen 10 dagen ontvangt u een voorstel op maat.

Prijzen
Organisatiebureau Njoy & Party werkt met een projectprijs.

Landelijk inzetbaar
Organisatiebureau Njoy & Party is landelijk inzetbaar. Wij volgen de laatste trends en zullen ons blijven specialiseren in ons vakgebied. Als u samen met uw gasten kunt genieten tijdens uw feest of event dan is onze missie geslaagd!

Reiskosten
Na 20 km rekenen wij € 0,30 per kilometer.

Contact
Klik hier om een gratis Meet & Greet in te plannen.

Fotocredits: Dave Weij Fotografie