Het kost veel tijd en energie om een feest of evenement te organiseren. Waarom zou u geen hulp inschakelen van een professional? Wij zijn een professioneel organisatiebureau. Door ons in te huren kunt u zorgeloos genieten van uw feest, evenement of project. Wij zijn uw steun en toeverlaat achter de schermen en realiseren uw wensen. Profiteer van gemak, creativiteit, originele ideeën en professionele ondersteuning tijdens uw feest of evenement. U kunt onze werkzaamheden verdelen in 3 diensten:

Huwelijk & Styling

Eerste Hulp Bij Organisatie. Wij denken met jullie mee, geven eerlijk advies en zorgen voor jullie styling en decoratie in een thema zoals jullie dat bedacht hebben. De voorpret van jullie feest begint hier! Meer over Huwelijk

Feesten

Wilt u een feest geven maar heeft u geen idee waar u moet beginnen of heeft u geen tijd om dit te organiseren? Wij zijn experts in het organiseren van feesten en zijn u graag van dienst! Meer Particuliere Events

Zakelijke & Hostess Crew

Wij bieden onze klanten een fullservice hospitality dienst aan. Laat de organisatie van uw congres, beurs, kidsevent, workshop of commerciële marketingactie over aan de professionals van Njoy. Wij staan voor u klaar.Meer Zakelijke Projecten

Waar is het feestje?
Wij zijn inmiddels experts in het organiseren van feesten en evenementen. Een themafeest, een kraamfeest of viert u binnenkort uw jubilea? Cést La Vie en laat het creatieve team van Njoy & Party uw feest van A tot Z organiseren. Geen standaardpakketten, maar een uniek feest, project of event speciaal voor u op maat gemaakt. Zo kunt u samen met uw gasten maximaal genieten van een geslaagde dag.

Bakkie doen?
Tijdens deze eerste ontmoeting drinken wij een “bakkie” en inventariseren wij uw wensen. Wij denken met u mee, geven u tips en binnen 10 dagen ontvangt u een voorstel op maat. Bij groen licht maken wij een nieuwe afspraak om de samenwerkingsovereenkomst te overhandigen.

Prijzen
Organisatiebureau Njoy & Party werkt met een uurtarief of met een projectprijs. Na 20 km rekenen wij € 0,30 per kilometer.

Landelijk inzetbaar
Organisatiebureau Njoy & Party is landelijk inzetbaar.

Pop-up Kinderopvang
Om uw huwelijksdag, jubileum, familiedag of bedrijfsevenement goed te laten verlopen is het belangrijk om ook aan de kleine gasten te denken. Wij verzorgen kinderopvang op locatie waar de kids zich uitstekend zullen vermaken. Zo kunt u zorgeloos van uw feest genieten, maar de kids ook. Pop-up kinderopvang op locatie is geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar. Informeer naar de mogelijkheden.

Eerste Hulp Bij Organisatie
Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Wij geven advies en bespreken de mogelijkheden graag in een persoonlijk kennismakingsgesprek. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.